Mit akarnak lenyomni a torkunkon?

Tavaly harmadával többért mentek élelmiszerreklámok a tévében, mint egy évvel korábban – írja a Privátbankár.hu

2014-ben miközben az élelmiszerek tévéreklámjaira költött összeg 36 százalékkal 130 milliárd forintra nőtt, addig a  háztartási vegyi és kozmetikai termékek tévéhirdetéseinek értéke 1,5 százalékkal 123 milliárd forintra csökkent 2013-hoz képest. A hipermarketek voltak elemükben, 23 milliárdot költöttek tévéreklámokra, ami közel 60 százalékos növekedés. A termékek toplistáján szerepet kapott a szeletes csokoládé, a sör, a puding és a tejalapú desszert, a joghurt, a kefír és a buborékos üdítők. (A teljes cikk, amelyből kiderül az is, hogy a reklámok hány embert érhettek el, itt található.)

Tovább a blogra »