Leváltja elfáradt saját márkáját az áruházlánc.
Nevet vált és teljesen megújul a Tesco saját márkás termékcsoportjának legolcsóbb kategóriája: a Gazdaságos név eltűnik, helyébe pedig a Tesco Value lép. Az áruházlánc azzal indokolta a lépést, hogy a Gazdaságos brand elfáradt, mellőzötté vált – írja a Napi.hu. (A saját márkás családon belül Value felett van a Tesco Színes, majd a Tesco Finest következik.) Mindez kevésbé hivatalosan azt jelenti, hogy a Gazdaságos márkanév, amellyel már egyre kevesebbszer lehetett az utóbbi időben találkozni, egyszerűen inkább a gagyi szinonimája lett. “Az egyszerű csomagolás miatt a fogyasztók egy része adott esetben csak szégyenkezve rakta kosarába ezeket a termékeket, illetve számos, negatív felhangú internetes mém is született a dizájn elemeinek felhasználásával” – ismerte el Lőw Laura, a Tesco-Global Áruházak Zrt. saját márkáért felelős vezetője. Ezért tehát logikus és érthető a Tesco lépése. A Tesco 300 terméket vizsgált meg, és vetette össze a konkurensekkel, ezek alapján döntöttek arról, hogy kell-e változtatni az összetételen, a csomagolás dizájnján, vagy esetleg nincs is szükség a szóban forgó cikkre a kínálatban. Tizenegy termék esetében kellett komolyabb változtatást végrehajtani, 3-4 terméket pedig ki is listáztak. A csomagolás viszont gyakorlatilag minden esetben megújult, sokkal vonzóbbá vált, mint a megszokott és mára meglehetősen megkopott csíkos dizájn. A márkaváltásról megjelentő hírek szerint a Tesco most vezeti be a “ha nem tetszik a termék, visszaviheted” szolgáltatást, ám ez eddig is érvényben volt. Mégpedig a következő feltételekkel: a Tesco Value, Tesco márkás, Finest vagy Friss Piac termékeket, a minőségmegőrzési vagy fogyaszthatósági idő lejárta előtt bármikor vissz lehet vinni bármelyik áruházba. Csomagolt termékek esetén a csomagolással együtt, ömlesztett áru esetén a vásárlást igazoló blokkal vagy mérlegcímkével (a megvásárolt termék minimum 30 százalékával).
Kommentek
Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be: